معاون عملیات آتش نشانی مشهد از نجات سه زن و یک مرد از میان شعله‌های حریق در پی آتش سوزی یک منزل مسکونی درخیابان مطهری جنوبی شهر مشهد خبر داد.

نجات چهار نفر از جمله یک خانم باردار از میان شعله‌های آتش و دود در مشهد

به گزارش قدس آنلاین،  آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش از درون یک آپارتمان مسکونی و محبوسی افراد از جمله یک خانم باردار در داخل منزل، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۱ و ۱۰ را به محل حادثه اعزام کرد.
او ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد، حریق در طبقه همکف یک آپارتمان مسکونی دو طبقه رخ داده و افراد در طبقات بالایی محبوس شده اند که بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران، همزمان نسبت به نجات افراد و اطفاء حریق اقدام کرده و خوشبختانه موفق به نجات سه زن و یک مرد از میان شعله‌های آتش و مهار این آتش سوزی شدند.
معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: خوشبختانه با سرعت عمل آتش نشانان به این افراد آسیبی نرسید و علت اولیه آتش‌سوزی سوختن جامدات بر روی اجاق خوراک پزی در طبقه همکف این واحد مسکونی در پی غفلت ساکنین منزل اعلام شده و نیروهای امدادی پس از تهویه کامل محیط آتش سوزی و تخلیه دود ناشی از این حریق از طبقات به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه خویش مراجعت کردند.

علت دقیق وقوع این آتش سوزی در دست بررسی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.