استاندار خراسان‌ رضوی گفت: زائران و مسافرانی که از سایر شهرها به مشهد مقدس سفر کنند با هزینه خودشان در مراکز قرنطینه نگهداری می‌شوند.

 هزینه قرنطینه مسافران در خراسان‌ رضوی با خود آنان است

به گزارش قدس آنلاین، استانداری خراسان رضوی  به نقل از علیرضا رزم حسینی گزارش داد: این افراد با توجه به اینکه باید هزینه قرنطینه را از جیب خود بپردازند، به ناچار مجبور به بازگشت به شهرها و استان‌های خود خواهند شد.

وی افزود: با توجه به رشد صعودی شیوع ویروس کرونا در خراسان رضوی امکان میزبانی از زایران در نوروز ۹۹ در مشهد مقدس و این استان فراهم نیست.
وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان، نوروز امسال هتل‌ها، کمپ‌ها و خانه‌های مسافر در مشهد و سایر شهرهای خراسان رضوی امکان خدمت‌رسانی ندارند.
رزم حسینی گفت: درخواست، انتظار و خواهش ما از مردم شریف ایران این است که با توجه به زیاد بودن میزان شیوع ویروس کرونا در خراسان رضوی نوروز ۹۹ به مشهد و این استان سفر نکنند.
وی افزود: مسافران در صورت سفر به مشهد مقدس مسوولان، ماموران انتظامی و خودشان را به زحمت می اندازند.
براساس آخرین آمار کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به ۶۶۱ نفر رسیده است که تاکنون ۵۵ نفر آنان جان باخته‌اند.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.