طبق آخرین آمار جهانی، ایتالیا با افزایش ۴هزار و ۲۰۷ مبتلای جدید نسبت به روز گذشته در رده دوم کشورهای مبتلا به کرونا در جهان قرار دارد.

جدیدترین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۴هزار و ۲۰۷ ایتالیایی در ۲۴ ساعت گذشته

قدس آنلاین؛ بر اساس آخرین آمار پایگاه اطلاعاتی "worldometer"، تا این لحظه تعداد ۲۱۹ هزار و ۳۴۵ نفر در جهان مبتلا به ویروس کرونا (کووید۱۹) شدند که از این تعداد ۸ هزار و ۹۶۹ نفر جان خود را از دست دادند.

تاکنون از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تعداد ۸۵ هزار و ۷۴۵ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند با این ویروس مبارزه کنند.

کشور چین به‌عنوان مبدأ شیوع این ویروس با ۸۰ هزار و ۹۲۸ مبتلا در رده اول جهان قرار دارد؛ بعد از آن کشورهای ایتالیا، ایران، اسپانیا و آلمان در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

نکته قابل توجه افزایش چشمگیر آمار مبتلایان و کشته‌شدگان این ویروس در سه کشور ایتالیا، اسپانیا و آلمان است؛ کشور ایتالیا با افزایش ۴هزار و ۲۰۷ مبتلای جدید نسبت به روز گذشته، در رده اول کشورهای اروپایی قرار دارد؛ همچنین ۲هزار و ۹۸۷ نفر در این کشور بر اثر کرونا جان باخته‌اند.

کشورهای اسپانیا و آلمان نیز به‌ترتیب با ۱۴هزار و ۷۶۹ و ۱۲هزار و ۳۲۷ مبتلا، شاهد افزایش روزانه مبتلایان خود هستند.

افزایش تعداد مبتلایان در کشور آمریکا نیز قابل توجه است؛ این کشور با افزایش ۲هزار و ۹۴۹ مبتلا نسبت به روز گذشته در رده ششم کشورهای جهان قرار دارد؛ تاکنون ۱۵۵ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

ویروس کرونا , کشور چین , قاره آمریکا ,

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.