۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
کد خبر: 697439

رئیس اداره صنعت و معدن طرقبه شاندیز از راه‌اندازی واحد تولید ماسک مورد نیاز این شهرستان در راستای مقابله با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

راه‌اندازی واحد تولید ماسک در طرقبه

به گزارش قدس آنلاین، امیر بیک یزدی اظهار کرد: باتوجه به وضعیتی که با شیوع ویروس کرونا در کشور به وجود آمده و طرقبه شاندیز نیز با آن درگیر شده، اقداماتی برای تامین اقلام و ملزومات بهداشتی انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز با بیان اینکه از موضوعات مهم در این شهرستان، تأمین ماسک برای مقابله با این ویروس است، اضافه کرد: بعد از پیگیری و بررسی‌های انجام شده، یکی از واحدهای تولیدی مناسب به‌عنوان واحد منتخب در راستای تولید ماسک مورد نیاز در طرقبه شاندیز شناسایی شد.

وی افزود: هم‌اکنون این واحد تولیدی در منطقه ویلاشهر طرقبه با ۲۳ نفر کارگر با تولید روزانه ۳ هزار ماسک در حال فعالیت است.

بیک یزدی با اشاره به اینکه در مرحله اول دستگاه‌های اداری که دارای مراجعین بیشتری هستند، تامین نیاز می‌شوند، خاطرنشان کرد: براساس شاخص‌های اولویت‌بندی شده، ادارات بهزیستی، شهرداری، سپاه و پلیس به‌دلیل اقتضای شغلی و ارتباط حضوری بیشتری که با مردم دارند در اولویت اول دریافت ماسک هستند و در ادامه سایر ادارات و بخش‌های طرقبه و شاندیز نیز می‌توانند درخواست دریافت ماسک داشته باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز اظهار کرد: امید است با پیگیری‌های انجام شده و رفع بعضی از موانع در طی روزهای آینده، ظرفیت تولید و عرضه ماسک توسط این واحد تولیدی روزانه به ۱۵ هزار ماسک برسد.

محصولات تنظیم بازار در طرقبه شاندیز در حال عرضه است 

وی اظهار کرد: در حوزه تنظیم محصولات بازار، ۶۰ تن پرتقال و ۳۰ تن سیب، درخواست شده و هم‌اکنون در مرحله اول، ۵ تن از این محصولات جذب این شهرستان شده که در طرقبه و شاندیز در حال عرضه است.  

بیک یزدی تصریح کرد: تنظیم عرضه گوشت برزیلی منجمد، برنج هندی تنظیم بازار، به قیمت کیلویی ۶ هزار و  ۷۰۰ تومان و شکر تنظیم بازار به مبلغ ۴ هزار و ۷۰۰ تومان نیز از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این اداره است.

منبع:فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.