فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: بسیجیان این شهرستان در صحنه های پیشگیری و کنترل شیوع و مهار ویروس کرونا حضور تاثیرگذار دارند و سهم خود را در مقابله با کرونا ایفا می کنند.

مشارکت فعال در پیشگیری سهم بسیجیان ار مبارزه با کرونا

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار علی محبی افزود: بسیجیان پایگاه‌های مقاومت هر شب تا نزدیک صبح در کنار نیروهای انقلابی و اعضای هیات‌های مذهبی،   معابر عمومی حوزه های تابعه پایگاه‌های خود را در این شهر ضد عفونی می کنند.

وی ادامه داد: بسیجیان همانگونه که از ابتدای انقلاب در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم حضور گسترده داشتند، اکنون نیز در کنار متولیان و دست اندرکاران ذیربط و شهرداریها  به سهم خود در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نقش آفرین هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: تعدادی از بسیجیان فعال پایگاه‌های بسیج در قالب بسیج سازندگی گناباد با نظارت دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان اقدام به تولید ماسک می کنند تا کمبود شهرستان در این زمینه رفع شود.

وی افزود: تعدادی از سوله های ورزشی و اماکن بسیج در مواقع تشدید مشکل احتمالی بیماری کرونا در اختیار مدیریت بحران شهرستان گناباد قرار می گیرد.

سرهنگ محبی ادامه داد: همچنین بسیج گناباد آمادگی خود را برای استقرار ایست و بازرسی و کنترل مبادی ورودی و خروجی این شهرستان و کنترل خودروهای عبوری به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اعلام کرده است.

نیمی از جمعیت ۹۰ هزار نفری شهرستان گناباد در قالب رده های مقاومت بسیج سازماندهی شده و فعالند.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان‌های گناباد و بجستان به ۲۱ نفر افزایش یافته و سه بیمار مبتلا به کرونا نیز طی چند روز گذشته در این شهرستان‌ها جان خود را از دست داده اند.

شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.