سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش برف و باران تا دوشنبه هفته آینده از ماندگاری هوای سرد در شمال شرق و شرق کشور تا چهارشنبه خبر داد.

 هواشناسی ایران ۹۹/۱/۱| تداوم بارش برف و باران تا دوشنبه

بر اساس نقشه‌های همدیدی  آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز برای مناطقی از شمال شرق و شرق کشور رگبار باران و رعدوبرق و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. از بعدازظهر نیز با اثر سامانه بارشی،‌در شمال غرب کشور به خصوص استان آذربایجان غربی بارش پراکنده باران آغاز می‌شود.

همچنین در دیگر استان‌های واقع در دامنه‌های البرز جنوبی و سواحل شمالی کشور نیز رخداد بارش پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از بعدازظهر فردا شنبه دوم فروردین 99 علاوه بر وزش باد شدید بر گستره و میزان بارش در کشور افزوده شده و بارش در مناطقی به شکل رگباری همراه با رعدوبرق و تگرگ است.

این وضعیت همراه با کاهش محسوس دمای هوا در اکثر مناطق کشور تا دوشنبه ادامه داشته و دوشنبه شب به طور موقت در نیمه غربی کشور از میزان ابرناکی آسمان کاسته می‌شود.

 در شمال  شرق و شرق کشور تا چهارشنبه اوایل وقت بارش پراکنده باران و برف همراه با ماندگاری هوای سرد ادامه خواهد داشت. در مدت یاد شده در مناطق کوهستانی سردسیر،‌کولاک برق و کاهش میدان دید افقی نیز روی خواهد داد.

هشدارهای هواشناسی به کشاورزان تا 29 اسفند

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.