استاندار خراسان‌رضوی در پیام نوروزی به‌مناسبت حلول سال ۱۳۹۹، از مردم به‌خاطر همراهی در اجرای برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در طی سال ۱۳۹۸ قدردانی کرد.

پیام نوروزی استاندار خراسان‌ رضوی به‌مناسبت حلول سال ۱۳۹۹

به گزارش قدس آنلاین، استاندار خراسان‌رضوی در پیام نوروزی به‌مناسبت حلول سال ۱۳۹۹، از مردم به‌خاطر همراهی در اجرای برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در طی سال ۱۳۹۸ قدردانی کرد.

متن پیام علیرضا رزم‌حسینی به این شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن بهار طبیعت و تحویل سال ۱۳۹۹ را به همه مردم شریف استان خراسان‌ رضوی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، همچنین شهادت باب الحوائج امام موسی کاظم علیه‌السلام را به محضر ثامن الحجج حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام و همه عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت تسلیت می‌گویم.

اینجانب ضمن قدردانی از آحاد مردم به‌واسطه همراهی در اجرای برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در طی سال ۹۸ و تشکر از یکایک مدیران و کارکنان پرتلاش و خدوم در حوزه‌های مختلف اجرایی و قضایی، با استمداد از ولی نعمتمان حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع)، امیدوارم در آغازین روزهای سال ۱۳۹۹ به همت و تلاش مدافعان سلامت، از شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا عبور کنیم و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، مسیر پیش‌رو برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در جهت توانمندسازی جوامع محلی هموار شود. ان‌شاءالله

منبع:فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.