سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعید می‌دانم گزینه ایرانی دیگری به جمع ما اضافه شود و کریم باقری تنها دستیار من در تیم ملی خواهد بود.

اسکوچیچ: باقری تنها دستیار ایرانی من خواهد بود/ برای دیدار دوستانه ایران و کرواسی صحبت‌هایی انجام شده است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ارتباط ویدیویی با یکی از برنامه تلویزیونی اظهار کرد: از اینکه اولین گفت‌وگوی خودم را انجام می دهم، خوشحالم و امیدوارم حال مردم ایران خوب باشد.

او ادامه داد: همه کارها آماده بود تا اولین اردوی خود را برگزار کنیم که ویروس کرونا مانع آن شد و الان هم منتظر شکست این ویروس هستیم تا کارها به خوبی پیش برود.

اسکوچیچ درباره برنامه های خود گفت: امیدواریم یک تیم ملی فعال تر نسبت به دوران ویلموتس داشته باشیم و  قطعا کیفیت بالایی برای تیم ملی مورد نیاز ما است.

سرمربی تیم ملی درباره ارزیابی اش از لژیونر های فوتبال ایران گفت: در سفرهایی که داشتم با بازیکنان ایرانی آشنا شدم. با بازیکنانی که در لیگ برتر بازی می کنند آشنا هستم اما با لژیونرها نه که در این سفر توانستم آن ها را ارزیابی کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری دیدار دوستانه میان تیم های ایران و کرواسی وجود دارد یا خیر افزود:  از قبل قدم‌هایی در این باره برداشتم و با داوور شوکر صحبت کردم. در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا امکانش نیست، اما در آینده‌ای نزدیک این اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: اولین آرزویم برای مردم ایران سلامتی است و  قول می‌دهم تمام تلاشم را برای صعودتیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به کار گیرم و شک نکنید بازیکنانم همه توانشان را خواهند گذاشت.

او در پایان خاطر نشان کرد: وقتی وارد کرواسی شدم تست دادم و در حال حاضر در قرنطینه هستم و حتی جرات نکردم از ۵ متری دختر کوچکم رد بشوم. نوروز را به مردم ایران تبریک می‌گویم و برای همه در ایران آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه سریع‌تر برگردم. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.