همدان-معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی به خدمت نظام وظیفه فراخوانده شدند و باید ۶ فروردین خود را به معاونت وظیفه عمومی همدان معرفی کنند.

مشمولان گروه پزشکی به خدمت نظام وظیفه فراخوانده شدند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان؛ سرهنگ علیرضا خزاعی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان همداناظهار کرد: برابر اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا و ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی به خدمت نظام وظیفه فرا خوانده شدند.

خزائی گفت: در این راستا برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و به جهت ضرورت سرعت بخشی در تقویت کادر مراکز بهداشتی و درمانی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، مقرر شده کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت در یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را دریافت کرده بودند، در تاریخ ششم فروردین ماه سال ۹۹ فراخوان و بدون سپری کردن دوره آموزش مقدمات نظامی در مراکز آموزش، در بدو خدمت به مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح اعزام و به کارگیری شوند.

وی افزود: تمامی این مشمولان باید رأس ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ششم فروردین ماه سال ۱۳۹۹ خود را به معاونت وظیفه عمومی استان همدان معرفی تا سازماندهی و اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان اعزامی در این طرح ضمن به کارگیری تخصصی در مراکز درمانی نیروهای مسلح از امتیازات و مشوق‌های ویژه ای نیز برخوردار می‌شوند که حین خدمت توسط یگان‌های خدمتی برای این عزیزان اجرایی و اعمال می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.