ستاد کمک رسانی شورای هیئات مذهبی مشهد به منظورخدمت رسانی به کادر پزشکی و بیماران ویروس کرونا و محرومان حاشیه این شهر شروع به کار کرد.

ستاد کمک رسانی شورای هیئات مذهبی مشهد به پزشکان تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین، رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی گفت: اکنون که کادر پزشکی و مسوولان استان مشغول مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند بایدتلاش کرد تا این زنجیره ویروس را شکست دهیم.

سید مهدی طباطبایی افزود: نخستین کمک مردم در این شرایط درخانه ماندن است در عین حال برای تقویت روحیه بیماران مبتلا به ویروس کرونا و حمایت از کادر پزشکی نیاز به کمک های مردمی است.

وی ادامه داد: هیئاتی که همه ساله دراین ایام برای جشن مبعث و اعیاد شعبانیه هزینه می‌کردند، امسال اعلام آمادگی کرده اند که هزینه های خود را برای مبارزه با ویروس کرونا اختصاص دهند و به همین جهت این ستاد شکل گرفته که با همت و  اراده مردم ولایت مدار و خیرین و هیئات مذهبی این خدمت رسانی تا ۱۷ شعبان ادامه پیدا کند.
وی گفت: به همین منظور حساب بانک توسعه تعاون به شماره ۱۹۰۰۱۰۱۳۶۸۲۴۵۵۸ و شماره کارت 
۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۹۴۱۲۶۳ به نام شورای هیئات مذهبی مشهد به این امر اختصاص یافته است  همچنین شهروندان می‌توانند اقلام مورد نیاز از جمله آب معدنی و شیر پاستوریزه یک لیتری، پرتقال، انواع مغزها و شکلات تلخ را به پایگاه هیات انصارالمحسن، بین چهارراه لشگر و چهار بی سیم(چهارراه جهاد) مشهد تحویل دهند.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.