خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۴۲ دستگاه بیت کویین به ارزش ۵ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال در شیروان خبر داد.

کشف بیش از ۵میلیارد ریال «دستگاه استخراج ارز دیجیتال» در خراسان شمالی
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در یک کارخانه در حاشیه شهرستان به صورت غیر قانونی اقدام به استفاده از دستگاه های استخراخ ارز دیجیتال کرده، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه کارآگاهان ابتدا تحقیقات میدانی خود را در این زمینه آغاز کردند، افزود: با تلاش کارآگاهان محل دقیق این کارگاه شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت.
سردار مظاهری با بیان اینکه در بازرسی از این کارخانه تعداد ۴۲ دستگاه بیت کویین به همراه کلیه ادوات و تجهیزات مربوطه از محوطه پشتی کارخانه کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ارزش ریالی این تعداد دستگاه برابر بررسی های بعمل آمده ۵ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل و پرونده متشکله به مراجع قضائی ارسال شد، خاطر نشان کرد: متهم قبل از رسیدن ماموران از محل متواری که اقدامات لازم در جهت دستگیری وی صورت گرفته و به محض دستگیری این فرد مراتب از طریق سایت خبرگزاری پلیس اطلاع رسانی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.