معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: شمار افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به ۵۷ نفر رسید.

شمار مبتلایان به کرونا در غرب خراسان رضوی به ۵۷ نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، دکتر فاطمه نوده افزود: همچنین تاکنون سه بیمار مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه فوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع ۵۷ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی تاکنون ۴۴ نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار  خودمراقبتی و رعایت بهداشت فردی را از مهمترین اقدامات موثر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ذکر کرد و گفت: همه مردم باید با جدیت هرچه تمامتر به این توصیه توجه ویژه داشته باشند و به آن عمل کنند.

دکتر نوده افزود: هم‌اینک علاوه بر فعالیت مستمر کمیته بحران این دانشگاه و کارگروه سلامت و امنیت غذایی برای پیشگیری از بیماری و مهار ویروس کووید ۱۹ دست‌ اندرکاران حوزه معاونت بهداشتی، رابطان بهداشت و بهورزان نیز در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن به طور شبانه‌روزی در این ارتباط فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: مرکز آموزشی- درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار  گفت: شهروندان شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۴۴۰۱۱۳۳۳ هرگونه پرسش و ابهام خود را درباره بیماری همه‌گیر کرونا و نکات بهداشتی مرتبط با آن طرح نموده و از کارشناسانی که به طور ویژه در خصوص بیماری کرونا آموزش‌ دیده‌اند پاسخ بگیرند.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت حدود نیم میلیون نفری ساکن شهرستان‌های یاد شده در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.