مدیرعامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی گفت: صادرات محصولات این شرکت در سال ۱۳۹۸، حدود ۳۰ میلیارد ریال درآمدزایی داشته است.

صادرات ۳۰ میلیارد ریالی شرکت فرآورده های غذایی رضوی در سال ۱۳۹۸

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا اصیلی بیان کرد: شرکت فرآورده های غذایی رضوی در سال جاری در راستای تحقق شعار رونق اقتصادی و نیز با تمامی محدودیت‌های موجود در امر صادرات، حدود ۲۷۳ هزار و ۲۷۴ تن محصول را صادر کرده است تا گامی در بهبود اقتصاد کشور و امر اشتغالزایی برداشته باشد.
وی با اشاره به محصولات صادر شده و کشورهای هدف خاطرنشان کرد: امسال محصولاتی شامل انواع کنسروجات و رب گوجه فرنگی با بهترین کیفیت تولید به کشورهایی همچون ترکمنستان، امارات و افغانستان صادر شده است.
مدیرعامل شرکت فرآورده های غذایی رضوی ادامه داد: این شرکت برای رسیدن به کیفیت و استانداردهای جهانی تلاش دارد تا با افزایش کیفیت محصولات خود با استفاده از بهترین مواد اولیه، بهبود فرآیند تولید و توجه به موارد مورد نظر در استانداردهای جهانی به این مهم دست یابد.
اصیلی درباره اقدامات این شرکت برای گسترش بازار و تعداد کشورهای صادراتی در سال ۹۸ تصریح کرد: در برنامه ریزی های صورت گرفته در امر صادرات برای سال جاری، چند نکته از جمله بررسی بازار هدف محصولات و افزایش کیفیت محصولات و بسته بندی آن مدنظر قرار گرفته که در این راستا با تغییرات مناسب، طرح بسته بندی و قوطی مطابق با سلایق مشتریان انجام شد.
مدیرعامل شرکت فرآورده های غذایی رضوی با اشاره به برنامه های در دستور کار این مجموعه در حوزه صادرات خاطرنشان کرد: این شرکت برنامه‌ریزی کرده تا با آنالیز بازارهای هدف و مشخص کردن نیاز و سلیقه این بازارها، کیفیت و نوع بسته بندی را ارتقاء داده و محصولات خود را در سطح استانداردهای بین المللی ارائه کند.

منبع:آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.