به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه"سین‌هشتم" ویژه شب و شام عید مبعث پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد(ص) از حرم مطهر رضوی به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

پخش زنده ویژه برنامه "عید مبعث" حرم مطهر رضوی از قاب شبکه قرآن

به گزارش قدس آنلاین، رسول آذر سرا تهیه‌کننده برنامه"سین‌هشتم" اظهار کرد: همزمان با ایام عید نوروز و به مناسبت مبعث پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد(ص)، مراسم شب و شام عید مبعث از حرم مطهر رضوی امشب دوم و فرداشب سوم فروردین ماه در قالب ویژه برنامه"سین هشتم" از ساعت ۲۲ الی ۲۴ به صورت زنده بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
وی ادامه داد: ویژه برنامه شب عید مبعث امشب ساعت ۲۲ با اجرای سید کمال هاشم زاده به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما از صحن انقلاب حرم مطهر رضوی بر روی آنتن می‌رود. در این برنامه سید حجت بحرالعلوم؛ مداح و ذاکر اهل بیت(ع) در مدح حضرت رسول الله به مدیحه سرایی می‌پردازد و سپس حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان با موضوع معارف اهل‌بیت (ع) سخنرانی خواهد کرد.
تهیه کننده شبکه قرآن و معارف سیما افزود: همچنین ویژه برنامه شام عید مبعث فردا شب سوم فروردین ماه از ساعت ۲۲ الی ۲۴ به صورت زنده از صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود که این برنامه  ابتدا با مدیحه سرای ابراهیم قانع؛ مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت آغاز و پس از آن با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی ادامه خواهد داشت و سپس با قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه با نوای گرم رضا عرفانیان به پایان خواهد رسید.

منبع:آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.