مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: هدف گذاری بخشهای مختلف در سال ۹۹ باید در راستای جهش تولید باشد که این مهم مورد توجه این سازمان نیز هست.

هدف گذاری بخش های مختلف در سال ۹۹ باید در راستای جهش تولید باشد

به گزارش قدس آنلاین، میثم کرمانی با اشاره به شعار سال جدید و تاکیدات مقام معظم رهبری بر تداوم در رونق تولید و ایجاد جهش در این بخش افزود: برنامه ریزی های سازمان همیاری نیز در سال جدید در بخش های مختلف عمرانی، بازرگانی، تجهیزات، ماشین آلات و گردشگری در راستای جهش تولید در کشور و استان خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیتی که در سازمان وجود دارد تلاش می کنیم با انجام برنامه ریزی های گوناگون در بخشهای ستادی و همچنین شرکتها و موسسات تابعه، حجم مبادلات سازمان را به سه برابر سال گذشته افزایش دهیم.

کرمانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه کشور در مقطع کنونی، خاطر نشان کرد: معتقدیم که برای رشد و توسعه همه جانبه در کشور باید هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کنیم و حتی در چنین شرایطی که همه به دنبال چاره اندیشی برای برون رفت از این بحران همه گیر هستیم با القای یک روحیه جهادی و ترغیب همگانی شکوفایی خلاقیت، نوآوری، تفکر و ایده پردازی را در جامعه احیا کنیم.

وی تصریح کرد: در این راستا با هدف یاری رسانی به ملت ایران و هم استانیها، در امر کاهش ریسک ابتلا به ویروس کرونا، افزایش سطح اطلاع رسانی همگانی و مقابله و تلاش در جهت کنترل و ریشه کنی این نگرانی فراخوان دادیم تا با تکیه بر دانش بومی، خلاقیت و ایمان، راهکارهای لازم در راستای تغییر وضعیت کنونی و ایجاد فرصت های بدیع اقتصادی، ایده های ناب را جمع آوری و آنها را به عنوان راهکارهای عملیاتی در جهت یک جهش اقتصادی در مقطع زمانی پسا کرونا به کار گیریم.

 رهبر معظم انقلاب  شعار سال ۹۹ را « جهش تولید» تعیین فرمودند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.