کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان خراسان رضوی گفت: از عصر امروز بر میزان بارشها در استان افزوده می‌شود.

میزان بارشها در خراسان رضوی افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، فریدون سنگچولی افزود: با فعالیت سامانه بارشی در استان که از چند روز پیش آغاز شده و از امروز عصر فعالیتش به اوج خود می‌رسد بارندگی تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این بارشها در روز چهارشنبه در نقاط سردسیر به صورت برف خواهد بود ادامه داد: از عصر امروز تا بعد از ظهر فردا دوشنبه بیشترین میزان بارش باران در استان خراسان رضوی ثبت خواهد شد.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در غالب نقاط استان بارندگی رخ داده که بیشترین میزان در مشهد با بارش هشت میلی متر به ثبت رسیده است.

سنگچولی افزود: طی روز دوشنبه تا صبح چهارشنبه هفته جاری کاهش شدید دما در استان خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود به طوری که دمای شبانه بین ۶ تا هشت درجه و دمای روزانه حدود ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.

وی با هشدار نسبت به آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیرها و جاده‌های استانی در روز دوشنبه افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در استان بین ۹ و ۱۵ درجه در نوسان بوده است.

او ادامه داد: شهرستان فریمان با هفتدرجه بالای صفر خنک‌ترین و مه‌ولات با ۲۶ درجه بالای سفر گرمترین شهر استان خراسان رضوی گزارش شده است.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.