معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از کاهش چشمگیر آمار ورودی مسافران به مشهد مقدس خبر داد.

کاهش چشمگیر آمار مسافران ورودی به مشهد مقدس

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق براتی افزود: از تاریخ ۲۵ اسفند تا اول فروردین ماه امسال یک میلیون و ۲۱۳ هزار نفر به مشهد سفر کرده‌اند که این آمار در مقایسه با سال گذشته حدود ۷۵ درصد کاهش داشته است.

وی از افرادی که تعطیلات امسال را به خاطر شیوع ویروس کرونا و برای قطع زنجیره انتقال آن در خانه سپری کرده‌اند قدردانی و از تعداد معدودی که اقدام به سفره کرده‌اند انتقاد کرد و ادامه داد: طبق آمار سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای کاهش جدی نسبت به سنوات قبل داشته است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی به آمار ورود و خروج مسافران به استان اشاره کرد و گفت: در این مدت تعداد مسافران ورودی به استان یک میلیون و ۶۳۰ هزار نفر بوده است که این رقم ۷۳ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش نشان می‌دهد.

تاکنون چهار هزار و ۲۲۱ بیمار مبتلا به عفونتهای حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری شده و تحت معالجه قرار گرفته اند که دو هزار و ۵۰۷ نفر از کل بیماران مشکوک به کرونا در خراسان رضوی مربوط به مشهد و ۱۲ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده اند

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در استان خراسان رضوی ۸۱۶ نفر گزارش شده است.
تعداد جانباختگان استان خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده نیز  ۸۵ تن است.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.