معاون استاندار خراسان رضوی گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند تا اول فروردین ماه امسال یک میلیون و ۲۱۳ هزار نفر به مشهد سفر کرده‌اند که این آمار در مقایسه با سال گذشته حدود ۷۵ درصد کاهش داشته است.

عجیب اما واقعی؛ یک میلیون و ۲۱۳ هزار نفر به مشهد سفر کرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق براتی اظهار داشت: طبق آمار سفرها و مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱ فروردین ۹۹ و مقایسه با سال گذشته، تعداد سفر به مشهد مقدس یک میلیون و ۲۱۳ هزار نفر و در مقایسه با سال گذشته حدود ۷۵ درصد کاهش داشته و میزان ورودی مسافر هم حدود ۱۷.۱۷۵ نفر بوده که به نسبت سال گذشته ۸۴ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: آمار خروجی مشهد نیز به تعداد ۲.۹۱۵ سفر بوده که ۶۲ درصد کاهش داشته و خروجی مسافر هم ۵۰.۲۶۹ نفر است که ۶۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی به آمار ورود و خروج مسافران به استان اشاره کرد و ادامه داد: تعداد سفر ورودی به استان ۱.۶۳۰ بوده که ۷۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد، همچنین میزان ورودی مسافر نیز حدود ۲۳.۰۰۴ نفر است که ۸۲ درصد کاهش داشته است.

براتی گفت: آمار خروجی سفر استان حدود ۶.۹۶۰ است که ۶۳ درصد کاهش داشته و نیز آمار خروجی مسافر هم ۹۸.۲۷۱ نفر بوده که ۶۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان‌رضوی بیان کرد: تردد وسایط نقلیه شخصی نیز روند کاهشی داشته بطوریکه حدود ۳۲۰.۰۹۷ آمار ورودی به مشهد بوده که ۴۱ درصد کاهش داشته است، در این راستا آمار خروجی مشهد هم نیز ۳۵۶.۱۴۵ است که ۳۳ درصد کاهش مسافران را نشان می‌دهد.

براتی تصریح کرد: آمار ورودی به استان حدود ۱۲۸.۳۵۳ است که ۶۵ درصد کاهش داشته و میزان خروج/ی استان هم ۱۴۰.۷۵۴ است که ۵۹ درصد کاهش را به نسبت سال گذشته نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش حمل و نقل ریلی ۸۹۱ نفر وارد استان شده‌اند، همچنین در بخش هوایی ۱۷۱۰ نفر وارد و ۱۵۱۰ نفر از استان خارج شده‌اند.

منبع:تسنیم

انتهای خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.