مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به اوج‌گیری بارشها از امروز در سطح استان، مردم به هشدارهای هواشناسی به طور ویژه توجه کنند.

مردم خراسان رضوی هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند

به گزارش قدس آنلاین، حجت شایانفر افزود: با توجه به شدت گیری و ادامه بارشها در استان طی دو، سه روز آینده مردم در این مدت نهایت مراقبت را به خرج دهند و از نزدیک شدن به حریم و بستر رودخانه‌ها و عبور با خودرو از مسیرهای سیلابی خودداری کنند.

وی با بیان این که فصل بهار، فصل ناپایداری جوی است ادامه داد: در این فصل بارشها رگباری و شدت آن بسیار زیاد است به طوری که در زمان کوتاه، حجم بسیار زیادی آب در معابر و مسیلها جاری می شود و همین امر حادثه‌ساز است لذا مردم باید خیلی دقت کنند تا از بروز هر گونه حادثه جلوگیری شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به بارش‌های ۲۱ ساعت گذشته در استان گفت: میزان بارش از ایستگاه فرودگاه مشهد به میزان هشت میلی‌متر گزارش شده است اما در سایر نقاط این شهر حجم بارشها تا ۱۵ میلی‌متر هم گزارش شده است.

شایانفر افزود: تعداد محدودی آبگرفتگی طی دیشب و امروز صبح  در مشهد گزارش شده بود که با کمک نیروهای شهرداری و آتش‌نشانی برطرف شد.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت شدت‌گیری بارشها از مردم تقاضا داریم نهایت توجه و دقت را به خرج دهند.

بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان خراسان رضوی با فعالیت سامانه بارشی در استان طی امروز و فردا بارندگی در استان شدت می‌گیرد و بارشها به طور کلی تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.