بسیج رسانه خراسان رضوی از اهالی رسانه در این استان که علاقه‌مند به خدمت افتخاری در مراکز درمانی و بهداشتی خراسان رضوی هستند دعوت کرد تا در طرح خادمان سلامت شرکت کنند.

بسیج رسانه خراسان رضوی اهالی رسانه را به خدمت در مراکز درمانی دعوت کرد

به گزارش قدس آنلاین، رییس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: این طرح با همکاری بهداری سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی اجرا می شود و علاقه‌مندان برای ثبت نام اولیه در این طرح می توانند با شماره ۰۹۹۰۴۶۰۷۶۳۹ سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تماس گرفته و مشخصات و شماره تماس خود را ارسال کنند.
عباس محمدیان افزود: بعد از ثبت‌نام، به داوطلبان برای تشکیل گروه‌های کمک فیزیکی، پشتیبانی و کمک به پرسنل بیمارستانی، آموزش لازم داده می‌شود.

وی اظهار داشت: تاریخ مشهد خاطرات و خطرات بسیاری را در خود ثبت دارد و خبرنگاران و عکاسان این شهر همواره در ثبت و ایجاد تاریخی‌ترین روزها حضور داشته‌اند.
رییس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: این روزها که عرصه سلامت شهر مشهد درگیر مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان است میدانی جدید برای این حضور پیش روی اهالی رسانه و عموم شهروندان باز شده تا باز هم از قهرمانان روزهای سخت این شهر باشند.

تاکنون چهار هزار و ۲۲۱ بیمار مبتلا به عفونتهای حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری شده و تحت معالجه قرار گرفته اند که دو هزار و ۵۰۷ نفر از کل بیماران مشکوک به کرونا در خراسان رضوی مربوط به مشهد و ۱۲ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده اند

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در استان خراسان رضوی ۸۱۶ نفر گزارش شده است.
تعداد جانباختگان استان خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده نیز  ۸۵ تن است.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.