وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه‌ای به رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تلاش‌های این دانشگاه در عرصه‌های بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش قدردانی کرد.

وزیر بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی مشهد تقدیر کرد

به گزارش قدس آنلاین، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر سعید نمکی در این نامه آورده است: گرچه تقدیر الهی برآن بود که سال گذشته بهارش با صعوبت ایام به دلیل سیلاب‌ها برای همکاران ارجمندم در اکثر استان‌ها و ستاد وزارتخانه آغاز و پایانش نیز گرفتاری نفس‌گیر در ابتلای هموطنان و تعدادی از همکاران ارجمند به ویروس کرونا بینجامد مع‌الوصف به رغم همه سختی‌ها و تلخی‌ها، شیرین‌ترین ثمره این ایام سخت علاوه بر همدلی و وفاق عزیزان در عرصه خدمت به مردم شریف کشورمان، اثبات حقانیت، کاردانی و اثر بخشی خدمتگزاران عرصه سلامت در کلیه سطوح و کسب جایگاه واقعی ایشان در اذهان عمومی و اعتقاد مدیران ارشد کشور بود.
وزیر بهداشت در ادامه این نامه آورده است:زقدردانی محبت آمیز مقام معظم رهبری، رییس جمهور محترم، اقشار مختلف مردم، سازمان‌های مردم نهاد، هنرمندان، اهل قلم، روحانیون، دانشگاهیان، اصناف و بازاریان و رسانه‌ها از خدمات ارزنده شبانه‌روزی عزیزان، پاداش گرانسنگی برای آن همه تلاش بی دریغ است که یقینا رضایت حق تعالی را در پی خواهد داشت.
وزیر بهداشت در بخش پایانی نامه خود اظهار امیدواری نموده است که با بهروزی و بهبودی مردم شریف کشورمان که حاصل مرحمت الهی و سخت کوشی همه همکاران گرانقدر در عرصه بهداشت، درمان، خدمات، آموزش و پژوهش است نشاط و شادمانی زینت لحظه‌های ارزشمند عمرشان باشد.

تاکنون چهار هزار و ۲۲۱ بیمار مبتلا به عفونتهای حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری شده و تحت معالجه قرار گرفته اند که دو هزار و ۵۰۷ نفر از کل بیماران مشکوک به کرونا در خراسان رضوی مربوط به مشهد و ۱۲ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده اند.

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در استان خراسان رضوی ۸۱۶ نفر گزارش شده است.
تعداد جانباختگان استان خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده نیز  ۸۵ تن است.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.