رییس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: میزان ورود خودرو به مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته‌ اما همچنان تقاضای سفر وجود دارد.

میزان ورود خودرو به مشهد ۴۷ درصد کاهش داشته‌ است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هادی امیدوار افزود: همچنین از ابتدای اجرای طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه تا کنون نیز میزان خودروهای ورودی به استان ۶۰ درصد و به مشهد ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته‌است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر ترافیک در جاده‌های استان عادی و روان است.
او ادامه داد: در تمام جاده‌های استان بارش باران و لغزندگی سطح جاده گزارش شده‌است، همچنین در مسیرهای کوهستانی نظیر گردنه تیوان در مسیر قوچان-درگز، گردنه گوجگی در مسیر مشهد- کلات و آزادراه شهید شوشتری مه‌گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.
پیش از این ظرف روزهای ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ تا پایان چهاردهمین روز فروردین ۱۳۹۸ که وضعیت در کشور عادی و خبری از بحران کرونا نبود ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر و مسافر نوروزی به خراسان رضوی سفر کرده بودند.
سفر ۱۲ میلیون نفر از این تعداد زائر و مسافر با استفاده از خودروی شخصی، یک میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و بقیه از طریق راه‌آهن و فرودگاه صورت گرفته بود.
خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.
بر اساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی فعال در این استان ظرف امروز و فردا چهارم فروردین بارندگی شدید و رو به فزونی را به همراه دارد.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.