استاندار خراسان رضوی امروز در ارتباط ویدئوکنفرانسی با بیمارستان‌های امام رضا (ع) و شریعتی از تلاش‌های ارزنده کادردر درمانی این دو بیمارستان در ارائه خدمات مطلوب به بیماران مبتلا به ویروس کرونا قدر دانی کردِ.

قدردانی استاندار خراسان رضوی از کادر درمانی بیمارستان‌های امام رضا (ع) و شریعتی

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی در این ارتباط با بیان اینکه ستاد پیشگیری مبارزه با ویروس کرونا خراسان رضوی اقدام‌های موثری در پیشگیری و کاهش ویروس کرونا در استان تاکنون انجام داده است افزود: انتقال روزانه بیش از ۴ هزار نفر از اتباع بیگانه با اتوبوس مستقیما به خارج از مرزها و یا قرنطینه شدن آنان و تداوم این حرکت از جمله اقدامات این ستاد برای مقابله با ویروس کرونا در استان است.
وی گفت: باید تمهیدات لازم برای بعد از تعطیلات نوروزی با محدود سازی در بخش‌های مختلف اجتماعی داشته باشیم تا بتوانیم با تدابیر لازم و همکاری‌های خوب مردمی موج جدید ویروس کرونا در استان را مهار کنیم.
حجت الاسلام پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی هم دراین ارتباط ضمن قدردانی از کادر درمانی در خدمات رسانی به بیماران گفت: شما مدیران، مسئولان و پرستاران در خط مقدم این جهاد بزرگ قرار دارید و به یقین تلاش‌های خالصانه شما در بهبود و نجات جان بیماران در پیشگاه خداوند ماجوراست.
وی از مردم خواست با حضور کمتر در فضای جامعه تلاش کنند تا موجب انتشار بیشتر این ویروس و افزایش تلفات انسانی نباشیم.
مدیران و پرستاران این دو بیمارستان از طریق ویدئو کنفرانس گزارشی از اخرین اقدامات و تمهیدات انجام شده به بیماران ارائه دادند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.