مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی گفت: بارش باران‌های رگباری در استان منجر به سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها درشهرستان‌های کلات و طرقبه - شاندیز شد.

بارشهای رگباری موجب سیلابی شدن رودخانه در کلات و بینالود شد

به گزارش قدس آنلاین، حجتعلی شایانفر افزود: خوشبختانه هم‌اینک این جریان‌های سیلابی فروکش کرده اما با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ادامه بارش‌های رگباری تا روز چهارشنبه، امکان سیلابی شدن دوباره این مسیل‌ها وجود دارد.
وی تاکید کرد: شهروندان از اتراق و تردد در کنار رودخانه‌ها و همچنین ارتفاعات پرهیز کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی گفت: تا ظهر امروز در ۲۴ ایستگاه  استان گزارش بارندگی ثبت شد که میزان بارش‌ها در ایستگاه طرقبه- شاندیز ۱۸ میلیمتر، کلات ۱۲ میلیمتر و در مشهد بین ۱۰ تا ۲۴ میلیمتر گزارش شده‌است.
شایانفر ادامه داد: در حال حاضر تمام جاده‌ها و محورهای استان خراسان رضوی باز است و مواردی از  آب‌افتادگی و آبگرفتگی در سطح شهر مشهد و جاده‌ها وجود داشت که رفع شده و هم‌اینک مشکل خاصی وجود ندارد.
بر اساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی فعال در این استان ظرف امروز و فردا چهارم فروردین بارندگی شدید و رو به فزونی را به همراه دارد.
اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی امروز سوم فروردین ماه علاوه بر پیش‌بینی تداوم این وضعیت جوی تا روز چهارشنبه ششم فروردین ماه جاری، نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن مسیلها و جاده‌ها در سطح استان به عموم مردم هشدار داد.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.