رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌جام گفت: شمار قطعی فوت شده‌های ناشی از بیماری کرونا در این شهرستان به ۹ تن رسید

تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در تربت‌جام به ۹ تن رسید

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد افکار افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ بیمار مشکوک به کرونا در بخش عفونی بیمارستان تربت جام بستری شدند.

وی با بیان اینکه جواب آزمایش ۴۲ نفر از موارد مشکوک به ابتلای به کرونا در این شهرستان منفی اعلام شده است ادامه داد: ۵۵ نفر از بیماران نیز تاکنون از بیمارستان مرخص شده و در منازل خود قرنطینه و تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌جام گفت: در حال حاضر ۲۱ بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در بخش عفونی بیمارستان سجادیه تربت جام بستری هستند.

افکار افزود: دیر رسیدن جواب آزمایش‌های بیماران مشکوک به کرونا از مهمترین مشکلات پیش روی مبارزه با این بیماری است و در حال حاضر منتظر جواب نهایی ۸۳ نمونه آزمایشگاهی هستیم.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در تربت جام تاکنون جواب آزمایش ۷۴ نفر از نظر ابتلا به این بیماری مثبت اعلام شده است.

او خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی را مهمترین اقدام موثر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ذکر کرد و گفت: همه مردم باید با جدیت به این توصیه توجه ویژه داشته باشند و به آن عمل کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌جام افزود: هم اکنون کمبود اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش و انواع ضدعفونی کننده ها در این شهرستان مشهود است.

افکار ادامه داد: سه بیمارستان سجادیه، مهر مادر و ارتش در این شهرستان با ۱۹۵ تخت مجهز برای پذیرش مبتلایان به بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.