فرماندار خوشاب گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، مسافران و هموطنان خوشابی که در سایر مناطق زندگی می کنند سفر خود به روستاهای این شهرستان را محدود کنند.

مسافران سفر خود به روستاهای شهرستان را محدود کنند

به گزارش قدس آنلاین، امان الله خدمتگزار افزود: بر مبنای آمار رسیده طی یک هفته گذشته حدود هزار و ۵۰۰ مسافر راهی مناطق روستایی این شهرستان شده اند.
وی تصریح کرد: با وجود اینکه کار غربالگری و تب سنجی مسافران انجام می شود به شهروندان توصیه می کنیم برای مهار و کنترل بیماری کرونا  از سفرهای غیر ضروری جلوگیری کنند.  
فرماندار خوشاب گفت: این شهرستان در مسیر جاده بین المللی و محور ترانزیت آسیای میانه قرار دارد از این رو سه پایگاه غربالگری کرونا در مسیرهای ورودی آن مستقر شده اند.  
خدمتگزار با بیان این که تمامی مراسم پرازدحام و مسابقات ورزشی در شهرستان خوشاب و مناطق روستایی آن تعطیل شده است افزود: شهروندان با ماندن در خانه و عمل به توصیه های بهداشتی مانع گسترش بیماری کرونا شوند.
وی با اشاره به تلاش مرکز بهداشت و درمان و دستگاههای اداری خوشاب در مقابله با بیماری کرونا از  زحمات خبرنگاران نیز برای اطلاع رسانی و افرایش آگاهی مردم تشکر کرد.
او با اشاره به هشدارهای  هواشناسی مبنی بر پیش بینی وقوع بارش شدید باران  و سیلابی شدن مسیرها طی روزهای آینده  در خراسان رضوی از مردم خواست از سفر به مناطق کوهستانی و مسیر رودخانه ها خودداری کنند.
شهرستان خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.