«هاروی واینستین» تهیه کننده معروف آمریکایی که اخیرا به ۲۳ سال زندان محکوم شده است به ویروس کورنا مبتلا شده است.

تست کرونای تهیه کننده زندانی هالیوود مثبت شد

قدس آنلاین: به گزارش اسکای نیوز، اتحادیه زندان های فدرال آمریکا اعلام کرد تست کرونای «هاروی واینستین» تهیه کننده بدنام آمریکایی کهاخیرا به جرم تجاوز جنسی به تحمل ۲۳ سال زندان محکوم شده، مثبت اعلام شده و او از زندان نیویورک به محلی قرنطینه در بوفالو منتقل شده است. 

«مایکل پاورز» رئیس زندان ایالتی نیویورک اعلام کرد از روز یکشنبه در جریان تست مثبت کرونای «واینستین» قرار گرفته و تاکنون چندین نفر از پرسنل زندان نیز به قرنطینه منتقل شده اند. 

ماجرای رسوایی اخلاقی «هاروی واینستین» این تهیه کننده ۶۷ ساله، اولین بار توسط هفته‌نامه نیویورکر فاش شد و موجب آغاز جنبش‌ Metoo# در هالیوود شد که هدف آن افزایش توجه به شیوع سوء‌استفاده جنسی از زنان در سینمای هالیوود است.

«واینستین» در ابتدا یکی از بنیانگذاران کمپانی «میرامکس» بود که ساخت فیلم‌های موفق و مستقلی چون «داستان عامه پسند» را در کارنامه داشت و سپس به همراه برادرش «باب» در سال ۲۰۰۵ کمپانی فیلمسازی «واینستاین» را راه‌اندازی کردند.

وی برای تهیه‌کنندگی فیلم «شکسپیر عاشق» در سال ۱۹۹۸ موفق به کسب جایزه اسکار شد و همچنین برای تهیه‌کنندگی تعداد زیادی از نمایش‌ها، هفت بار برنده جایزه تونی شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.