فرماندار طرقبه شاندیز گفت: بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته سبب تخریب واحد مسکونی و دامداری در روستای تجر بخش طرقبه و ریزش کوه و نیز مسدود شدن بخشی از جاده در روستای اردمه در این شهرستان شد.

خسارت بیش از ۱۰۰ میلیون تومانی ناشی از طغیان رودخانه‌ها در طرقبه شاندیز

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن حسینی بیان کرد: بر اثر بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان، دو واحد مسکونی و دامداری در روستای تجر بلوک اردمه، بخش طرقبه بر اثر طغیان و سیلاب رودخانه مجد تخریب شد.

وی تصریح کرد: نفوذ آب به پایه‌های ساختمان سبب تخریب شده و در این حادثه،   یک راس گاو و سه راس گوسفند، تلف شدند، همچنین طبق برآوردهای انجام شده بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به واحدهای مسکونی و دامداری خسارت وارد شده است که پیگیری‌هایی انجام می‌شود تا بخشی از خسارت وارده از محل هزینه‌های  بحران تامین شود.

فرماندار طرقبه شاندیز افزود: بر اثر ریزش کوه در روستای اردمه در طرقبه بخشی از جاده مسدود شده بود که هم اکنون بازگشایی شده است.

حسینی تاکید کرد:  هم اکنون مدیریت بحران طرقبه شاندیز در آماده‌باش کامل است تا در صورت بروز مشکل، کمک‌رسانی‌های لازم را داشته باشد.

وی اظهار کرد: مردم از تردد و اتراق در حریم رودخانه‌های طرقبه شاندیز پرهیز کنند، همچنین از مردم سایر شهرهای کشور تقاضا داریم به دلیل احتمال طغیان و سیلاب رودخانه‌های این شهرستان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به طرقبه شاندیز سفر نکنند.

منبع:فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.