مدیر عامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی از راه‌اندازی سایت «گفتمان رضوی در پاسخگویی به پرسش‌های کرونایی» خبر داد.

سایت «گفتمان رضوی در پاسخگویی به سوالات و شبهات کرونایی» راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید محمود مرویان حسینی؛ مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه این روزها جامعه ما با بیماری کرونا درگیر است، برای جلوگیری از شیوع این بیماری به ناچار محدودیت‌هایی در محافل مذهبی، برپایی نمازهای جماعت و زیارت بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) برای سلامت مردم پیش‌بینی شده است.
وی بیان کرد: از سویی سوالات و شبهات اعتقادی، فقهی و اجتماعی بسیاری اذهان مردم  را درگیر کرده است و از سوی دیگر نیز جریانات انحرافی در فضای مجازی و حقیقی به این شبهات دامن می‌زنند.
این مقام مسئول افزود: وظیفه نخبگان، کارشناسان دینی و همچنین بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی به عنوان مرکزی علمی، پژوهشی اقتضا می کرد سایتی برای پاسخگویی به این سوالات و شبهات پیش‌بینی شود؛ ازهمین رو پژوهشگران و محققان این بنیاد، با راه‌اندازی سایت «گفتمان رضوی در پاسخگویی به پرسش های کرونایی» پاسخگوی سوالات و رفع شبهات است.
وی با بیان اینکه علاوه بر پاسخگویی به سوالات مخاطبان، کلیپ‌ها و تولیدات چند رسانه‌ای مربوط به کرونا در این سایت نیز عرضه می‌شود، ادامه داد: محتوای سایت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از جمله بله، فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، تلگرام و یوتیوب نیز ارائه شده است.
مرویان حسینی خاطر نشان کرد: این سایت به  آدرس Gofteman.Islamic-rf.ir آماده دریافت سوالات و پاسخ آن‌ها بر اساس مبانی اسلامی و اندیشه‌های مترقی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
وی با اشاره به اینکه این سایت در حال ارتقاء گرافیکی و افزایش محتواهای سایت است، یادآور شد: پژوهشگران و محققان بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی به صورت شبانه‌روزی در این سایت به ارائه خدمت می‌پردازند.
مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی اضافه کرد: امیدواریم اساتید، نخبگان، دلسوزان حوزه و دانشگاه و همچنین فعالان حوزه مجازی ما را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری کنند.

منبع:آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.