مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی از ثبت و رسیدگی به ۱۳۸ مورد شکایت از تاسیسات گردشگری استان در سامانه ملی شکایات ۰۹۶۲۹ خبر داد.

رسیدگی به ۱۳۸ شکایت از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل مکرمی‌فر با اعلام این خبر افزود:این تعداد شکایت از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا صبح امروز چهارم فرودین ماه ۱۳۹۹ به ثبت رسیده است.

وی  ادامه داد:مذاکره تلفنی با شاکی، ارجاع به کارشناس مربوط و اخذ رضایت شاکی از اقدامات این اداره کل در مورد شکایت‌های صورت گرفته است.
او اضافه کرد: همچنین با پیگیری انجام شده توسط تیم نظارتی مستقر در اداره کل فرهنگی خراسان رضوی ضمن برقراری تماس با شاکیان و ارجاع موضوع به کارشناسان مربوطه، شکایات مورد بررسی قرار گرفته و گزارشات اقدامات در سامانه به ثبت رسیده است.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی با بیان این که از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا سوم اسفند تعداد ۴۲ شکایت ثبت شده است گفت: از این تعداد شکایات ۳۳ مورد در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی و ۹ مورد در حوزه مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان ها و مهمانپذیرهای استان بوده که عمدتا در خصوص کنسل شدن رزرو و درخواست عودت مبالغ پرداخت شده مسافران بوده است.

استان خراسان رضوی دارای دو هزار و ۵۰۰ واحد تاسبیسات گردشگری است که از این حیث مقام نخست کشور را دارد.

بنابر تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی تمامی واحدهای اقامتی رسمی و موقت در این استان تعطیل و از پذیرش مسافر منع شده‌اند.

طبق آخرین آمار رسمی تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به ۹۲۱ نفر افزایش یافته است که  ۵۵۳  نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۳۶۸ نفر متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده‌ و دانشگاه‌ علوم پزشکی دیگر این استان هستند.

ظرف روزهای ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ تا چهارم فروردین ماه ۱۳۹۹ چهار هزار و ۶۳۵ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند و در این مدت تاکنون دو هزار و ۹۷۳ نفر از شهروندان اهل خراسان رضوی که به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا مبتلا شده بودند بهبود یافته و از بیمارستانها مرخص شده‌اند.   
همچنین دو هزار و ۷۹۳ نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون هزار و ۵۳۵ نفر از آنها بهبود یافته و از بیمارستان به منزل بازگشته‌اند.
بنا بر این آمار تعداد جانباختگان بیماری کرونا در خراسان رضوی که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت بوده ۱۱۳ تن اعلام شده است.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.