شیوع و همه گیر شدن ویروس کرونا منجر به کاهش ۴۰ درصدی فروش گوشی های هوشمند و ضرر سنگینی برای شرکت های بزرگ این صنعت شده است.

ویروس کرونا باعث افت 40 درصدی فروش گوشی‌های هوشمند شد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس، ویروس همه گیر شده کرونا در حال‌حاضر در تمام نقاط دنیا پخش شده است و اکثر کسب و کارها را تحت الشعاع خود قرار داده، صنعت گوشی های هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نیست و شرایط بسیار سختی را تجربه می کند، طبق بررسی استراتژی آنالیتیکس ، فروش نهایی گوشی های هوشمند در ماه گذشته 39 درصد کاهش یافته است.

شیوع ویروس COVID-19 در ماه فوریه کاملاً مشخص شد، که این اتفاق زنجیره تعامل تامین گوشی های هوشمند و متعاقباً تقاضای مصرف کننده را به هم زد، سامسونگ همچنان در بخش حمل و نقل و هم در فروش در صدر این صنعت باقی مانده است ، در حالی که اپل ، شیائومی ، هوآوی ، اوپو و ویوو از این نظر بسیار عقب مانده و ضرر دیده اند.



جالب است که، استراتژی آنالیتیکس نشان می دهد که شیائومی در طی این بحران از فروش کلی و محموله های هوآوی عبور کرده است، ما احتمال می دهیم که بخشی از این مسئله به دلیل عرضه آخرین پرچمدار خود یعنی Xiaomi Mi 10 باشد که در ماه فوریه راه اندازی شد.

هوآوی همچنین بخاطر ممنوعیت تجاری فعلی ایالات متحده و شیوع وحشتناک ویروس کرونا در چین، شرایط بسیار سختی را تجربه می کند، این شرکت قبلاً فروش دستگاه هایش را به اندازه کافی از دست داده و انتظار دارد که با گذشت از این بحران و اتمام ویروس کرونا بتواند با تدابیر خود به دوران باشکوه خود برگردد.

این وضعیت احتمالا همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و ما به احتمال زیاد شاهد خواهیم بود که کاهش فروش کلی گوشی های هوشمند تا زمان وجود ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.