استاندار خراسان رضوی گفت: هدف ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا، شکل‌گیری بسیج عمومی برای هدایت کمک های مردم به سمت بخش سلامت استان است.

شکل‌گیری بسیج عمومی برای هدایت کمک های مردمی به سمت بخش سلامت

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی گفت: برای اطلاع رسانی فعالیت‌های انجام گرفته در قالب ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا باید از ظرفیت رسانه ملی و استانی و دیگر رسانه‌ها استفاده کرد.
او با تاکید بر اینکه در ایام تعطیلات نوروز امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا امکان پذیرایی از مسافران را نداریم، ادامه داد: باید برای قطع زنجیره انتقال این ویروس تلاش کنیم تا از این طریق بتوان حداکثر خدمات را به بیماران حاد بستری شده در بیمارستان‌ها ارائه داد.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه راهکار قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کاهش اجتماعات در حد امکان است، گفت: ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا می‌تواند در زمینه پیشگیری از شکل گیری اجتماعات نقش آفرینی و کمک کند.
رزم حسینی از قشرهای مختلف مردم که ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه مانده‌اند، قدردانی کرد و افزود: براساس آمارها، در ایام نوروز امسال پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد تا ۹۲ درصد بخش مسافری و ۹۰ درصد تعداد پرواز کاهش داشته است.
او بر لزوم پیش بینی تمهیدات لازم برای به حداقل رساندن آثار سوء ویروس کرونا در بخش اقتصادی تاکید کرد و ادامه داد: باید کمک کنیم تا ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا پایداری داشته باشد و به کار خود ادامه دهد.
استاندار خراسان رضوی گفت: توان مدیریتی استان باید در شرایط بحران محفوظ بماند و استمرار پیدا کند تا از این بحران عبور کنیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.