۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
کد خبر: 697836

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی درون شهری و قطارشهری این شهر تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

تعطیلی مترو و اتوبوسرانی مشهد تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، خلیل الله کاظمی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خدمات دهی قطار شهری و اتوبوسرانی شهرداری مشهد با مصوبه شورای شهر از ٢٦ اسفند ۱۳۹۸ تا پنجم فروردین ۱۳۹۹ به حالت تعطیل درآمده بود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز با توجه به تغییر نکردن شرایط و در راستای حفظ سلامت مردم با ماندن آنها در خانه و جلوگیری از تسهیل تردد درشهر با تصمیم شهردار و شورای شهر تعطیلی سرویس دهی قطار شهری و اتوبوسرانی تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

او در خصوص اجرای طرح زوج و فرد خودروها از در منزل نیز گفت: زیرساخت های اجرا شدن طرح زوج و فرد خودروها از درب منازل از سوی سازمان ترافیک شهرداری مشهد و پلیس راهور آماده شده و در انتظار دستور استاندار خراسان رضوی برای اجرایی شدن آن هستیم.

پیش از این با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد فعالیت قطارشهری از روز یکشنبه ۲۵ اسفند ٩٨ تا پنجم فروردین ماه سال ۹۹ متوقف شد و فعالیت ناوگان اتوبوسرانی نیز از ۲۶ اسفند تا ۲۹ اسفند از ساعت ۳۰ و ۶ دقیقه تا هشت و ۳۰ دقیقه و از ساعت ۳۰ و ۱۶ دقیقه تا ۳۰ و ۱۸ دقیقه انجام شد و از ۲۹ اسفند ٩٨ تا پنجم فرودین ۹۹ نیز فعالیت اتوبوسرانی به طور کامل متوقف شده بود.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.