طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۳۸۱ هزار و ۷۳۹ نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با افزایش تعداد مبتلایان در ایتالیا، آمریکا نیز در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۱۱ هزار و ۴۲۸ مبتلا روبه رو بوده است.

اعلام آخرین وضعیت آمار جهانی کرونا/ روند صعودی تعداد مبتلایان در ایتالیا

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer"، تا این لحظه ۳۸۱ هزار و ۷۳۹ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۵۵۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع کل مبتلایان تاکنون تعداد ۱۰۲ هزار و ۴۲۹ نفر در جهان بهبود یافته و توانسته اند این ویروس را شکست بدهند.

کشور چین به عنوان مبدا شیوع این ویروس با ۸۱ هزار و ۱۷۱ مبتلا، در رده نخست جهان قرار دارد؛ بعد از کشورهای ایتالیا، آمریکا، اسپانیا و آلمان به ترتیب در رده های دوم تا پنجم قرار دارند.

نکته قابل توجه آمار مبتلایان و کشته شدگان کشور ایتالیا است که سیر صعودی به خود گرفته است؛ این کشور با افزایش ۴ هزار و ۷۸۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع با ۶۳ هزار و ۹۲۷ مبتلا بعد از چین بیشترین مبتلایان را دارد؛ همچنین کشته‌ های این کشور دو برابر کشور چین است؛ تاکنون ۶ هزار و ۷۷ ایتالیایی جان خود را بر اثر کرونا از دست داده اند.

بعد از ایتالیا، کشور آمریکا است؛ این کشور با افزایش ۱۱ هزار و ۴۲۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع ۴۶ هزار و ۱۰۵ نفر رسیده است؛ این کشور با توجه به تعداد مبتلایان خود در ۲۴ ساعت گذشته در جهان رکورددار است! تاکنون ۵۸۲ نفر در این کشور جان خود را بر اثر کرونا از دست داده اند.

کشورهای اسپانیا و آلمان نیز به ترتیب با ۳۵ هزار و ۱۳۶ و ۲۹ هزار و ۵۶ مبتلا در رده‌های بعدی قرار دارند.

ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور چین ,

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.