مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در پی بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته پس‌زدگی فاضلاب در محدوده خیابان پنجتن ۴۷ مشهد رخ داد که با تلاش نیروهای خدمات شهری شهرداری مشهد برطرف شد.

پس‌زدگی فاضلاب در منطقه پنجتن مشهد برطرف شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا صحراگرد افزود: دیشب خط لوله جمع آوری فاضلاب از محل چاهک (منهول) مقابل پنجتن ۴۷ دچار پس زدگی شد و آب ناشی از آن در سطح معبر جاری شده‌ بود که نیروهای خدمات شهری نسبت به ایمن سازی مسیر اقدام کردند اما برای برطرف کردن اساسی این مشکل شرکت آب و فاضلاب باید اقدام لازم را انجام دهد تا در موقع بارش های شدید شاهد این گونه آبگرفتگی‌ها در منطقه نباشیم.
وی اضافه کرد: به کارگیری ۱۲۳ دستگاه ماشین آلات برای رفع آبگرفتگی‌ها موجب شد که تاکنون تنها معابر فرعی توس۳۳ و خوش سیما دچار آبگرفتگی شوند که با تلاش نیروهای کارگری آبگرفتگی ها برطرف شد.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی استان خراسان رضوی مبنی بر بارش باران، همچنین امکان طغیان رودخانه‌ها، بوستان‌های وکیل آباد و چهل بازه به صورت موقت و تا اطلاع ثانوی تعطیل شده‌ است.
براساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی فعالیت سامانه بارشی که از اوایل هفته جاری در استان آغاز شده طی امروز به اوج خود می‌رسد و فعالیت این سامانه تا ظهر چهارشنبه ادامه دارد.
این اداره کل نسبت به وقوع سیلاب و آبگرفتگی در جاده‌ها و مسیل‌ها هشدار داده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.