مشخصات فنی و سخت افزاری پرچمداران جدید هوآوی به بیرون درز پیدا کرد.

مشخصات هوآوی P40 و P40 Pro لو رفت +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس، با آماده شدن هوآوی برای رونمایی از سری جدید پرچمدار گوشی های هوشمند خود در تاریخ 26 مارس ، مشخصات اصلی دستگاه ها در فضای مجازی مشخص شد، Ishan Agarwal ، فعال دنیای تکنولوژی، اخیراً لیستی از ویژگی های هوآوی P40 و P40 Pro را رونمایی کرده است که شامل جزئیات مربوط به اندازه صفحه نمایش ، باتری و مشخصات دوربینی این پرچمداران جذاب است.

آگروال در گذشته برخی رندرهای P40 را فاش کرده بود و جزئیات طراحی را به همراه داشت ، و همچنین برخی از سخت افزارهای اساسی که هر دو گوشی هوشمند را نیرو می بخشد، اما دو تا از برجسته ترین ویژگی‌ های سری Huawei P40 شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع 40W است.



مشخصات هوآوی P40

طبق گزارش ها، هوآوی P40 از نمایشگر 6.1 اینچی با برش پانچی حفره ای برای دوربین مجهز است، این گوشی هوشمند از چیپست Kirin 990 5G بهره می برد، در بخش دوربین ، این گوشی از یک دوربین پشتی سه گانه تشکیل شده که از یک لنز اولیه 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی و لنز 8 مگاپیکسلی بهره می برد. هوآوی نیز برای بهبود کیفیت تصویر، سنسورهای Leica Ultra Vision را با بزرگنمایی دیجیتال 30 برابر و Huawei XD Fusion Engine ارائه می دهد.

هواوی P40 از یک دوربین تک 32 مگاپیکسلی در جلو گوشی استفاده می کند و احتمالاً از باتری 3،800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 40W و پشتیبانی از شارژ بی سیم 27W بهره می برد.

آگراوال جزئیات مربوط به RAM و نسخه های ذخیره سازی هوآوی P40 و P40 Pro را به اشتراک نگذاشته است.



مشخصات Huawei P40 Pro 5G

از طرف دیگر ، Huawei P40 Pro شایعه شده است که می تواند یک صفحه نمایش لبه خمیده 6.58 اینچی را با یک برش حفره ای به شکل تنظیم دو دوربین سلفی به همراه داشته باشد، این گوشی هوشمند همچنین از چیپست قوی Kirin 990 5G SoC بهره می برد.

از نظر دوربین ، Huawei P40 Pro 5G از یک تنظیم دوربین عقب چهارگانه شامل یک سنسور اولیه Leica Ultra Vision 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور ثانویه 40 مگاپیکسلی ، یک لنز 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 3D ToF بهره می برد، لنز تله فوتو از بزرگنمایی حداکثر 50 برابر و حالت پایداری پیشرفته پشتیبانی می کند و این سیستم دوربین از ویژگی هوآوی XD Fusion Engine برای کیفیت بهتر پشتیبانی می کند.



در قسمت جلوی دستگاه ، Huawei P40 Pro 5G از راه اندازی دوربین دوگانه ، با یک سنسور اولیه 32 مگاپیکسلی و یک لنز عریض ناشناخته در حفره قرصی شکل بر روی صفحه نمایش استفاده می کند، شایعه شده است که این گوشی از یک باتری 4،200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40W استفاده می کند. با این حال ، Agarwal گفته است که محصول نهایی ممکن است دارای شارژ سریع 27W باشد ، بنابراین برای اطلاعات کامل باید منتظر عرضه آن باشیم.

با توجه به ممنوعیت مداوم تجارتی ایالات متحده در مورد این شرکت ، سری P40 از خدمات Google Play و سایر برنامه های مرتبط پشتیبانی نمی کند. درعوض ، هوآوی خدمات داخلی و گالری برنامه را ارائه می دهد.

در حالی که رندرها ایده های کاملاً مناسبی را در مورد اینکه حداقل از نظر زیبایی شناسی و عملکرد از هر دو گوشی هوشمند انتظار چه چیزی را دارند در اختیار علاقه‌ مندان قرار می دهند، اما هنوز هیچ گونه اطلاعات دقیقی در مورد قیمت گذاری این دو دستگاه وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.