مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: در حدود ۷۰ واحد صنفی در سطح شهر به دلیل عدم رعایت مصوبه تعطیلی پلمب شدند.

پلمب ۷۰ واحد صنفی در مشهد به دلیل عدم رعایت مصوبه تعطیلی

به گزارش قدس آنلاین،امیر دلداری در خصوص پلمب واحدهای صنفی فعال در سطح مشهد، اظهار کرد: به ۹۰ درصد واحدهای صنفی شهر در خصوص تعطیلی اطلاع‌رسانی شده و اگر واحدی بیان کند که به من اطلاع داده نشده، برای ما قابل قبول نیست.

وی افزود: ما از انواع روش‌ها این موضوع را اطلاع‌رسانی کردیم، حتی بانک‌های خراسان رضوی نیز به خاطر این موضوع تعطیل کردند، زیرا عده‌ای نگران چک‌های خود بودند و بیان می‌کردند که اگر بانک‌ها تعطیل شود، ما نیز تعطیل می‌کنیم. عملا تمام راه‌ها هموار است که واحدهای صنفی تعطیل کنند تا بحران را رد کنیم.

دلداری بیان کرد: روز گذشته نیز بازار گل را تا اطلاع ثانوی تعطیل کردیم و واحدهای صنفی اطراف آنها نیز تعطیل است. ما موضوع را جدی گرفتیم و واحدهای صنفی نیز باید همکاری کنند. اکنون وضعیت بحرانی است و برای اینکه از این بحران عبور کنیم، همه باید تعطیل کنند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: امروز صبح ۱۱ اکیپ از همکاران ما با اتحادیه صنفی و اماکن و دو اکیپ کلانتری فعالیت خود را شروع کردند تا واحدهای صنفی که تذکر دادند و رعایت نکردند، پلمب شوند که امروز ۳۶ واحد صنفی در سطح شهر به دلیل عدم رعایت مصوبه تعطیلی و در مجموع این چند روز حدود ۷۰ واحد صنفی پلمب شدند و تا پایان بحران کرونا نیز پلمب خواهند بود. این واحدهای پلمب شده شامل صنوف مختلفی از جمله موبایل، عطاری، پوشاک و املاک بوده است، گشت‌ها نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص شلوغی برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای به علت تخفیف کالاها، عنوان کرد: خود مردم باید مقداری همکاری کنند، وقتی بیان می‌کنیم که کلیه صنوف مرتبط با مواد غذایی می‌توانند فعالیت کنند، برای این است که حجم جمعیت شکسته شود. مردم نباید به مکانی که شلوغ است مراجعه کنند، مواد غذایی با وسعت زیاد در سطح شهر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌های مختلف وجود دارد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.