وزارت بهداشت اسپانیا با ارائه آمار جدیدی از ویروس کرونا در این کشور، اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته بیش از ۷۰۰ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

تعداد قربانیان کرونا در اسپانیا هم از چین پیشی گرفت

قدس آنلاین؛ در حالی که روند شیوع ویروس «کووید۱۹» در شرق آسیا (مخصوصا چین و کره جنوبی) رو به کاهش است، سرعت سرایت این بیماری در اروپا افزایش یافته است.

وزارت بهداشت اسپانیا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۷۹۳۷ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی این وزارتخانه، همچنین از روز گذشته تا کنون ۷۳۸ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به ۴۷۶۱۰ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۳۴۳۴  تن افزایش یافت.

پیشتر گزارش شده بود نظامیان اسپانیایی، سالخوردگان مشکوک به کرونا را دیده‌اند که در خانه‌های سالمندان رها شده و بعضی از آنها نیز فوت کرده‌اند. (جزئیات بیشتر)

«مارگاریتا روبلس» وزیر دفاع اسپانیا درباره این اتفاق تلخ گفته است:« ما دربرابر رفتار با افراد حاضر در این مکان‌ها جدی و غیرقابل انعطاف هستیم. نیروهای ارتش زمانی که از این اقامتگاه‌ها بازدید می‌کردند افراد سالخورده‌ای را یافته‌اند که کاملاً به حال خود رها شده و حتی در برخی زمان‌ها بر روی تخت‌های خود جان باخته‌اند».

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.