۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
کد خبر: 698045

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: قیمت فروش آرد به نانوایی‌ها در شورای اقتصاد هر کیلوگرم ۶۶۵ تومان تعیین شد، بنابر این، امسال نان گران نمی‌شود.

نوبخت: نان امسال گران نمی‌شود

قدس آنلاین؛ «محمد باقر نوبخت» عصر امروز (چهارشنبه) در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر، نوشت: «با تصمیم شورای اقتصاد علاوه بر افزایش قیمت خرید تضمینی گندم به ۲۵۰۰ تومان ، قیمت فروش به نانواییها کیلویی ۶۶۵ تومان تعیین شد لذا امسال هم نان گران نمی شود».

در نشست هیات وزیران، امروز قیمت تضمینی خرید گندم به ازای هر کیلوگرم ۲۵۰۰ تومان تعیین شد و همچنین با اختصاص تسهیلات برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان در سال ۹۹ موافقت شد.

«یدالله صادقی» رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در مهرماه سال گذشته قیمت نان در پایتخت را اعلام کرد.

بر این اساس، در بخش نانوایی‌های یارانه‌پز، بربری با آرد ۸۳۰ تومانی به قیمت یک هزار تومان، سنگک با آرد ۸۱۵ تومانی، یک هزار و ۲۰۰ تومان، تافتون با آرد ۸۲۰ تومانی، ۵۵۰ تومان و لواش با آرد ۸۲۰ تومانی به نرخ ۳۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی اظهارداشت: وزن چانه برای بربری ۵۱۰ گرم، سنگک ۵۶۰ گرم، تافتون ۲۳۰ و لواش ۱۴۰ گرم باشد.

صادقی قیمت‌های جدید را برای نانوایی‌های آزادپز نیز با قیمت گندم ۹۰۰ تومانی اعلام و تشریح کرد:‌ قیمت بربری در این نانوایی‌ها با آرد یک هزار و ۲۳۰ تومانی به قیمت یک هزار و ۵۰۰ تومان، سنگک با آرد یک هزار و ۱۷۰ تومانی به نرخ یک هزار و ۸۰۰ تومان، تافتون با آرد یک هزار و ۲۰۰ تومانی به قیمت ۸۵۰ تومان و لواش با آرد یک هزار و ۲۰۰ تومانی به نرخ ۴۵۰ تومان عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وزن چانه در نانوایی‌های آزادپز برای بربری باید ۵۸۰، سنگک ۶۵۰، تافتون ۲۸۰ و لواش ۱۷۰ گرم لحاظ شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 0
    معمولا در این مملکت سیاست این است که اول بگویند گران نمیشود و اینگونه ذهنها را آماده گرانی آن کالا و یا خدمت می کنند، خبری تو دیگر چرا؟!!!!