رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تایباد گفت: به دستور شورای ترافیک و ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس، محدودیت ورود به شهر تایباد در میادین ورودی اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت ورود به شهر تایباد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حجت پرهیزگار گفت: در راستای تدابیر شورای ترافیک و ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس و همچنین به جهت سلامت شهروندان طرح محدودیت تردد مقطعی ورود خودروهای سنگین، اتوبوس‌ها و خودروهای سواری اعم از مسافربر و خودروهایی با پلاک خارج از شهرستان به داخل شهر در دستور کار قرار گرفت.

پرهیزگار ابراز کرد: با تدابیر فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد مقرر شد کلیه خودروهای مسافربری اعم از سبک و سنگین در محدوده ابتدای شهر، کنترل و از مسیر کمربندی شرقی به سمت گمرک دوغارون و شهرستان خواف و کمربندی غربی به سمت شهرستان باخرز هدایت شوند.

وی در خصوص وضعیت ناوگان مسافربری شهرستان پس از اعمال این محدودیت‌ها، گفت: با توجه به اینکه ترمینال مسافربری به صورت موقت به میدان پیرهرات، انتقال یافته است، ناوگان اتوبوسرانی شهرستان باید در این میدان اقدام به سوار نمودن مسافر نمایند و مسیر تردد از کمربندی شهید سردار سلیمانی به میدان امام‌رضا (ع) و خروجی شهر است.

پرهیزگار در خصوص میادین مشمول طرح محدودیت و همچنین وضعیت ورود و خروج شهروندان تایبادی، گفت: در این طرح میدان پیرهرات مشمول محدودیت تردد و میدان امام رضا (ع) مشمول محدودیت کامل است. ورود و خروج شهروندان تایبادی نیز از میدان امام علی (ع) به داخل شهر صورت می‌گیرد.

فرمانده پلیس راهور تایباد با اشاره به ورود مسافران اتباع خارجی با خودروهای مسافربر شخصی جهت عزیمت به مرز، گفت: خودروهای مسافربر شخصی به ویژه خودروهایی که سرنشینان اتباع خارجی دارند، ابتدا در ایست و بازرسی ابتدای شهرستان کنترل خواهند شد و سپس در وردی شهر توسط عوامل مسئول کنترل مجدد خواهند شد و از ورود آنها به داخل شهر جلوگیری شده، مستقیماً به سمت مرز دوغارون هدایت می‌شوند.

پرهیزگار در خصوص مدت زمان اجرای طرح نیز ابراز کرد: محدودیت ترافیک تا عادی شدن وضعیت و رفع تهدید سلامت شهروندان ادامه خواهد یافت. از کلیه شهروندان عزیز تقاضا داریم با پلیس همکاری لازم را داشته باشند، هدف ما حفظ سلامت شهروندان است. ان شالله با در خانه ماندن شهروندان عزیز و شکستن حلقه انتقال ویروس و با همکاری هم این بیماری را شکست خواهیم داد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.