شهردار فیض‌آباد گفت: طبق محاسبات ما برای ترمیم آسفالت نیاز به ۷ تا ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که متأسفانه نبود اعتبار کافی سبب افزایش مشکلات ما در این زمینه شده است.

 شهرداری برای آسفالت معابر شهری فیض آباد اعتبار کافی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، شهردار فیض‌آباد  اظهار کرد: طبق محاسبات ما برای ترمیم آسفالت نیاز به ۷ تا ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که متأسفانه نبود اعتبار کافی سبب افزایش مشکلات ما در این زمینه شده است.

جواد جعفری با بیان اینکه آسفالت خراب و عمری طولانی آن چالشی بزرگ است که شهرداری‌ها گرفتار آن هستند، افزود:  تخصیص ندادن قیر کافی به شهرداری یکی دیگر از مشکلاتی است که با آن روبه‌رو هستیم و سهمیه‌ای که به شهرداری‌ها اختصاص داده می‌شود پاسخگوی نیاز شهر نیست و نیازمند آن است نهضت ملی آسفالت انجام شود تا مشکل ما حل شود.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۵ تن قیر برای محلات هدف در طرح بازآفزینی شهری فیض‌آباد نیاز است، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که مطرح شد، سیاست شهرداری فیض‌آباد این است که معابر کم عرض و کم ترافیک شهر را به جای آسفالت از مصالح دیگر از جمله سنگ فرش استفاده کند که این کار علاوه بر اینکه سبب زیباسازی مبلمان شهری می‌شود وابستگی ما را به قیر کم می‌کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.