معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: با متخلفان و هنجارشکنان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برخورد قانونی می‌شود.

با متخلفان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در خراسان رضوی  برخورد قانونی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری اظهار کرد: این طرح به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا با ابلاغ وزارت کشور از بامداد هشتم فرودین ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد که از سوی کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا قابل تمدید است.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح از ورود تمام خودروها و افراد غیربومی به استان جلوگیری می‌شود و کسانی که از اجرای این طرح سرپیچی کنند تا پنج میلیون ریال جریمه خواهند شد، همچنین توقیف خودروهای متخلف در این زمینه نیز به زودی ابلاغ می‌شود.
وی گفت: همچنین از برگزاری هرگونه تجمع و مراسم نیز در داخل شهرها جلوگیری خواهد شد و اصناف نیز به جز مشاغل ضروری تعطیل هستند.
جعفری با اشاره به تعطیلی بوستان‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس تا پایان اجرای این طرح افزود: طرح یاد شده با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله فرمانداری‌ها، نیروی انتظامی و نماینده دادستانی اجرا می‌شود.
وی از شهروندان خواست به منظور قطع سریعتر زنجیره انتقال کرونا، ماندن در خانه را جدی‌تر گرفته، از ترددهای غیر ضروری در شهر خودداری کنند و در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته‌ باشند.
منبع:ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.