منتخب مردم کاشمر،خلیل آباد و بردسکن در مجلس یازدهم در جمع مسئولین و بسیج مردمی شهر انابد در اجرای نهمین عملیات گندزدایی و ضدعفونی این شهر گفت: کرونا را که نمی توانیم در بیمارستان ها شکست دهیم بلکه با ماندن در خانه می توانیم این شعار را عملیاتی کنیم.

شعار کرونا را شکست دهیم تنها با ماندن در خانه قابل اجرا است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام جواد نیک بین از حضور در صحنه مسئولین و گروههای مردمی در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: هرکجا که کارها را به مردم واگذار کرده ایم موفق شده ایم و در بحث بیماری کرونا حقیقتا  همه مدیران و  پویش های مردمی در کنار هم قرار گرفتند و با یک انسجام و هم گرایی هر کسی با محوریت قرارگاه جهادی بهداشت  فعالیت می کنند و اقدامات انجام شده قابل تحسین است. 

منتخب مردم کاشمر، خلیل اباد و بردسکن عنوان کرد: عینک بدبینی را باید برداریم  و با اتحاد و همدلی می توانیم  در آینده نه چندان دور جشن شکست کرونا را در کشور برگزار کنیم.

وی از همت و تلاش شهرداری، شورای اسلامی، بسیج و پویش های مردمی  در تولید ماسک  و عملیات گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی شهر انابد و مناطق روستایی و عشایری دراین بخش تقدیر کرد و گفت: مشارکت بیش از ۷۰۰ نفری  نیروهای مردمی  در سطح بخش انابد خود بیانگر یک وفاق اجتماعی است و  با جان و دل  تا پاسی از شب  برای حفظ و سلامتی همشهریان خود  با کار جهادی  درصحنه هستند.

وی  گفت:  در هر جنگی نیاز به یک فرمانده داریم که خوشبختانه با تاکیدات مقام معظم رهبری قرارگاه پدافند زیستی در سراسر کشور شکل گرفت و  همه گروهها و جناح ها و پویش های مردمی برای شکست با این ویروس پای کار هستند و شبانه روزی  کار و تلاش می کنند و گام های خوبی  برداشته شده است و در حال حاضر فرمانده جنگ با ویروس کرونا وزارت بهداشت و درمان است و باید به توصیه های بهداشتی کارشناسان این حوزه  نیزعمل کنیم. 

حجت الاسلام نیک بین با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت:  ماه شعبان مقدمه ورود به ماه مبارک رمضان است و ما باید دراین ماه نیز  نفس  خود را ویروس زدایی کنیم و با  عبادت و ادعیه و مناجات شعبانیه  خودمان را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

وی با  توجه به اجرای طرح فاصله  گذاری اجتماعی از بامداد امروز همزمان در سراسر کشور گفت: اجرای این طرح در قطع انتقال زنجیره این ویروس می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و امید است مردم در خانه بمانند که  هرچه سریعتر شاهد  ریشه کن   شدن این ویروس  از کشور باشیم. 

وی بیان کرد: حقیقتا همه مدیران در بحث  پیشگیری و مقابله با کرونا لباس رزم به تن کرده اند و در کنار مردم فعالیت می کنند.

وی سلام حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضاییه را به مردم منطقه ترشیز ابلاغ کرد و گفت: تصاویری که از همت و تلاش مردم و مسئولان در بحث پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که به سمع و نظر وی رسید  از اخلاص و همدلی مردم این دیار تقدیر کرد.
حجت الاسلام نیک بین از مردم خواست در روز ۱۳ فروردین روز طبیعت در خانه بمانند و  کار را برای دست اندرکاران ستاد مبارز با کرونا به ویژه کادر پزشکی و پرستاری  آسان تر کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.