رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس مهمترین چالش این اداره در سال ۹۸ را معضلات اقتصادی عنوان کرد.

مهمترین چالش ورزش و جوانان سرخس معضلات اقتصادی است

به گزارش قدس آنلاین، عیسی صدری‌فر  درباره مهمترین چالش اداره ورزش و جوانان سرخس در سال ۹۸ گفت: مهمترین چالش و مشکل این اداره مشکلی است که هیات‌های ورزشی ما داشتند و آن هم معضلات اقتصادی است که باعث مشکلاتی برای هیات‌های ورزشی و ورزشکاران ما شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس بیان کرد: هیات‌های ورزشی ما در سال ۹۸ به دلیل مشکلات اقتصادی در برگزاری مسابقات ورزشی، میزبانی از تیم‌های استانی، اعزام ورزشکاران، بحث‌های تمرینی و امکانات ورزشی دچار مشکلاتی بودند.

وی گفت: حتی در برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی و تامین جوایز این پیاده‌روی‌ها نیز مشکلاتی داشتیم.

صدری‌فر با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی با هیات‌های ورزشی شهرستان سرخس گفت: جلسات مختلفی را برای بررسی مشکلات و مسائل هیات‌های ورزشی با رؤسای هیات‌های ورزشی و اعضای آنها برگزار کردیم تا بتوانیم بیشتر و بهتر به مشکلات رسیدگی کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس با اشاره به مشکلات موجود اقتصادی، اجرای طرح‌های استعدادیابی نوجوانان و جوانان را مهمترین برنامه هیات‌های ورزشی در شهرستان سرخس عنوان کرد و گفت: از این طریق می‌توان با حداقل حمایت‌های موجود از استعدادها استفاده بیشتری کنیم و آنها را در مسیری که باید باشند قرار دهیم.

وی در پایان ابراز کرد: امیدواریم با توجه به مشکلات اقتصادی که داریم بتوانیم با برگزاری جلسات تخصصی مشکلات حوزه ورزش و جوانان را به حداقل برسانیم و ورزشکاران ما بتوانند به مسیر قهرمانی خود به راحتی ادامه دهند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.