تحلیلگران دنیای تکنولوژی با استفاده از رندرهای آیفون ۱۲ به این نتیجه رسیدند که احتمال حذف ناچ در نسل بعدی آیفون قوت گرفته است.

احتمال حذف ناچ صفحه نمایش در آیفون ۱۲ +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سری آیفون 11 در سپتامبر سال گذشته راه اندازی شد، اکنون اطلاعات آیفون نسل بعدی از سوی برند کوپرتینو در اینترنت شروع به پخش شده است، در حالی که ما هنوز چند ماه تا راه‌اندازی آیفون 12 پرو فاصله داریم ، به لطف رندرهای ارسال شده توسط Svetapple ، اکنون تصاویر و اطلاعات نسبتا محدودی از ویژگی‌ های آیفون ۱۲ در دسترس است.

رندرها، آیفون 12 پرو را با تغییرات چشمگیری فاش می کنند، زیرا گفته می شود اپل قصد دارد از نمایشگر درجه یک و قدرتمندی در این گوشی هوشمند استفاده کند و مدتهاست که شایعه شده این کمپانی، شکافی را که در آیفون X در سال 2017 عرضه کرده از بین خواهد برد و با صفحه نمایش بدون ناچ رو به رو هستیم.



رندرها، آیفون 12 پرو را به جای یک شکاف بزرگ بالای صفحه نمایش ، با حاشیه ای نازک نشان می دهند. برخلاف آن که در آیفون 11 مشاهده می شود. این شکاف، اجزای لازم مانند دوربین مادون قرمز ، بلندگو ، میکروفون ، پروژکتور دات و یک دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. این صفحه همچنین دارای سنسورهایی مانند روشن کننده صفحه ، حسگر مجاورت و حسگر نور محیط است.

حاشیه های جانبی و پایین دستگاه نیز نسبت به مدل های فعلی ضخیم تر به نظر می رسند. تصویر دیگری دکمه های صدا را در سمت چپ نشان می دهد در حالی که دکمه پاور و شکاف سیم در سمت راست قرار دارد. جدا از این ها ، ارائه دهنده اطلاعات بیشتری را فاش نکرده است.

طبق شایعات گذشته ، انتظار می رود آیفون 12 پرو از نمایشگر 6.7 اینچی بزرگی بهره ببرد، این گوشی هوشمند مجهز به فناوری تثبیت کننده دوربین در تغییر سنسور است که به منظور جایگزینی OIS برای عکس های بدون لرزش مجهز شده است، طبق گفته تحلیلگر معروف اپل Ming-Chi Kuo ، مدل های بعدی آیفون Pro با استفاده از پنل های 120 گیگاهرتزی ProMotion OLED ، اتصال mmWave 5G و تراشه A14 Bionic همراه با رم 6 گیگابایتی ارائه می شوند.

اگر اطلاعات رندرهای منتشر شده درست و قابل استفاده باشد، این نسل از گوشی های هوشمند اپل نیز می تواند یک محصول انقلابی برای طرفداران خود باشد و دوباره اپل را با علاقه مندان خود که در این چند سال گذشته رضایت همیشگی را از محصولات اپل نداشتند، آشتی دهد.

تا کنون اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند جذاب اپل در دسترس نیست و با وجود شیوع ویروس کرونا فعلی ، به احتمال زیاد عرضه آیفون، امسال می تواند تا نوامبر به تأخیر بیفتد. ما انتظار داریم که در چند ماه آینده شایعات و اظهارات بیشتری از این دستگاه جدید اپل منتشر شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.