ساعت هوشمند جدید هوآوی با ویژگی ها جدید و عمر باتری شگفت انگیز ۱۴ روزه عرضه می شود.

Huawei Watch GT ۲e با صفحه نمایش AMOLED و عمر باتری ۱۴ روزه معرفی شد+ عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در رویداد معرفی آنلاین هوآوی که برگزار شد ، این شرکت معتبر چینی، از پرچمداران سری P۴۰ خود رونمایی کرد. این برند چینی همچنین ساعت هوشمند جدیدی را با نام Huawei Watch GT ۲e معرفی کرد، آخرین دستگاه به عنوان جانشین Watch GT ۲ سال گذشته راه اندازی شده بود، این محصول جدید با طراحی و مشخصات به روز شده همراه است. بیایید نگاهی بیندازیم که Watch GT ۲e چه مشخصات و ویژگی هایی دارد:

مشخصات و ویژگی های Huawei Watch GT ۲e

ساعت هوشمند Huawei Watch GT ۲e از صفحه نمایش لمسی AMOLED با اندازه گیری ۱.۳۹ اینچ در یک شماره گیری مدور ۴۲ میلی متری بهره می برد، این ساعت هوشمند دارای ظاهری اسپرت با بدنه استیل و طراحی تخت است، این دستگاه در چهار گزینه رنگی Graphite Black ، Lava Red ، سبز نعناعی و یخی سفید ارائه می شود.



دستگاه پوشیدنی هوآوی تا ۵۰ متر ضد آب است و ردیابی ضربان قلب زیر آب را نیز ارائه می دهد، سنسورهای موجود در ساعت هوشمند شامل فشارسنج ، شتاب دهنده ، ژیروسکوپ ، قطب نما و دما سنج است.

گجت Huawei Watch GT ۲e مجهز به سنسور ضربان قلب و مانیتور خواب است، اولین ویژگی در مورد ضربان قلب و فشار خون به کاربر هشدار می دهد، هوآوی همچنین اشباع اکسیژن خون (SpO۲) را اضافه کرده است که میزان اکسیژن خون را کنترل می کند و یک ویژگی مانیتورینگ استرس از طریق فناوری Huawei TrueRelax در این دستگاه وجود دارد.

کاربران می توانند هر سه نقطه داده را در زمان واقعی ردیابی کنند تا از وضعیت سلامتی خود آگاه شوند، این دستگاه پوشیدنی دارای ۱۰۰ حالت ردیابی تمرین است که از ورزش های سنتی گرفته تا فرم های به روز تر انجام می شود، این ساعت هوشمند پشتیبانی از ۱۵ حالت ورزشی حرفه ای از جمله هشت فعالیت در فضای باز و به ترتیب هفت فعالیت داخلی ارائه می دهد.

هوآوی می گوید این ساعت هوشمند ۱۹۰ نوع داده را در حالت های حرفه ای ردیابی ورزشی فراهم می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا از تمرین خود نهایت استفاده را ببرند، این معیارهای کلیدی مانند مدت زمان ، کالری سوخته شده ، ضربان قلب ، پیشرفت ورزشی ، زمان بهبودی و موارد دیگر را ضبط خواهد کرد. Watch GT ۲e همچنین از ۸۵ حالت ردیابی ورزشی سفارشی پشتیبانی می کند که شش دسته گروه ورزشی، ورزش شدید ، اوقات فراغت ، تناسب اندام ، ورزش های آبی، بازی توپی و ورزش های زمستانی را شامل می شود.

مانند بسیاری از ساعت های هوشمند ، این دستگاه از اعلان های نمایشی، مانند پیام کوتاه ، ایمیل ، تماس های دریافتی، به روزرسانی آب و هوا و برنامه های رسانه های اجتماعی نیز پشتیبانی می کند، کاربران همچنین می توانند ساعت هوشمند را با یک تایمر از پیش تنظیم شده، دوربین و فعالیت های خود را تنظیم کنند.



ساعت Watch GT ۲e از پردازنده تجاری Kirin A۱ خود هوآوی استفاده می کند.، این دستگاه رم ۱۶ مگابایتی را در خود جای داده و ۴ گیگابایت نیز به صورت آنبورد استفاده می کند، کاربران می توانند حداکثر ۵۰۰ آهنگ را در این ساعت هوشمند ذخیره کنند.

این دستگاه توسط یک باتری ۴۵۵ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که مانند همان مدل قبلی است، گفته می شود این باتری، مصرف ۱۴ روزه را به شما ارائه می دهد و ۱.۵ ساعت زمان می برد تا به طور کامل شارژ شود، در قسمت اتصالات ، Watch GT ۲e به GPS داخلی ، بلوتوث ۵.۱ مجهز است و با گوشی های هوشمند دارای Android ۴.۴+ و iOS ۹.۰ یا بالاتر سازگار است.

قیمت و در دسترس بودن Huawei Watch GT ۲e

هوآوی GT ۲e را با ۱۹۹ یورو قیمت گذاری کرده است، این شرکت چینی هنوز زمان در دسترس بودن این ساعت هوشمند اعلام نکرده است اما با توجه به به شیوع ویروس کرونا و شرایط ایجاد شده بر اثر این بیماری هیچ پیش بینی خاصی برای زمان عرضه این ساعت هوشمند نمیتوان انجام داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.