رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: اولین محموله سهمیه ماسک وارداتی اهدائی وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان تحویل داده شد.

تحویل اولین محموله ماسک وارداتی به خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مس‌فروش با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به تامین و تخصیص سهمیه ماسک به میزان ۷۰۰ هزار عدد از وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان، دیروز شنبه ۹ فروردین ماه اولین محموله ماسک وارداتی به استان تحویل داده شد.

وی افزود: این محموله که شامل ۲۸۱ هزار ماسک سه‌لایه و بیش از ۸۰ هزار ماسک N۹۵  بوده، با نظر معاون  هماهنگی امور اقتصادی و مسئول کمیته تامین اقلام اساسی مقابله با کرونا و معاون دادستان مرکز استان در حال تحویل به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان است.

مس‌فروش با بیان اینکه وزارت صمت برای تأمین نیازهای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نسبت به واردات ماسک اقدام کرد که سهم استان‌ها نیز مشخص شده است، گفت: سهمیه تحویلی معادل ۴۲ درصد سهمیه تخصیصی به استان است و مابقی سهیمه نیز ظرف روزهای آتی تحویل استان خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: این ماسک‌ها به صورت رایگان در اختیار دانشگاه‌های علوم‌پزشکی مشهد، نیشابور، گناباد، سبزوار، تربت حیدریه و تربت جام قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.