۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 698332

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی که از صبح امروز دهم فروردین در این استان فعال شده تا سه روز دیگر همچنان با تداوم بارندگی در خراسان رضوی فعال خواهد بود.

تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، زهرا آهنگرزاده افزود: گرچه این سامانه جوی از سمت جنوب و غرب وارد خراسان رضوی شده اما فعالیت آن به تدریج به دیگر مناطق استان نیز گسترده‌ می‌یابد.

وی ادامه داد: بیشترین بارش‌ ناشی از فعالیت این سامانه جوی به صورت رگباری گاه همراه با رعد و برق و نزول تگرگ بوده و همچنین در برخی نقاط خراسان رضوی موجب وزش باد لحظه‌ای شدید می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به حجم بارش و نوع رگباری آن از امروز تا ۱۲ فروردین احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها نیز در سطح استان وجود دارد.

وی همچنین به وضعیت دمای هوا اشاره و بیان کرد: دمای هوا از روز سه‌شنبه دوازدهم تا پنجشنبه چهاردهم فروردین ماه جاری رو به افزایش خواهد گذاشت.

آهنگرزاده افزود: بر این اساس دمای هوای مشهد که امروز بین ۹ تا ۱۵ درجه نوسان خواهد داشت روز پنجشنبه آتی نسبت به امروز ۶ درجه گرمتر می‌شود.

سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۱ درجه و باخرز با کمینه دمای هوای سه درجه سلسیوس به ترتیب گرمترین و خنکترین شهرهای استان خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت اخیر بودند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.