مسوول کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون پنج هزار و ۹۶۴ بیمار مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند.

۵۹۶۴ بیمار مشکوک به کرونا در خراسان رضوی بستری شدند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر حمیدرضا رحیمی افزود: چهار هزار و ۲۱۹ نفر از این تعداد بیماران دچار سندرم حاد تنفسی هستند که ظرف ۳۰ بهمن سال ۹۸  تا دهم فروردین سال جدید تحت معالجه قرار گرفته، بهبود یافته و به خانه بازگشته‌اند.

وی ادامه داد: سه هزار و ۷۹۷ نفر از مجموع بیماران مشکوک به کرونا در خراسان رضوی مربوط به مشهد و ۱۲ شهرستان دیگر زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون دو هزار و ۴۹۶ نفر از این تعداد بهبود یافته و از بیمارستان راهی منزل شده‌اند.

مسوول کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این مدت ۸۹۸ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی نیز در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور بستری شده اند که ۷۴۲ نفر از این تعداد با دریافت خدمات‌ درمانی مناسب و به هنگام، سلامتی خود را بازیافته‌اند.

رحیمی افزود: ۴۷۰ بیمار حاد دستگاه تنفسی نیز ظرف همین مدت در مراکز درمانی حوزه جغرافیایی تحت مسوولیت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه بستری و تاکنون ۳۹۵ نفر از آنها درمان و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز ظرف همین مدت ۳۱۸ بیمار حاد تنفسی داشت که ۲۰۶ نفرشان درمان شده و بهبود یافته‌اند.

مسوول کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد بیماران مبتلا به عفونتهای تنفسی در مناطق زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی تربت‌ جام را ۲۷۱  نفر عنوان کرد که با تلاش پزشکان و پرستاران ۲۲۳ نفر از آنان تاکنون سلامتی خود را بازیافته‌اند.

رحیمی افزود: تعداد بیماران مشکوک به کرونا و بستری در حوزه دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز ۲۱۰ نفر بوده که تاکنون ۱۵۸ نفر از این بیماران درمان شده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.