۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 698394

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تردد خودروها از ساعت پنج بامداد تا ۲۴ روز سیزدهم فروردین ماه در سراسر استان از مقابل خانه برای شهروندان ممنوع خواهد بود و خودروهای رانندگان متخلف به مدت یک ماه توقیف و این رانندگان پنج میلیون ریال جریمه می‌شوند.

سیزده به در بروید خودرویتان توقیف می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا دهنوی افزود: طبق تدابیر ستاد ملی پیشگیری  و مقابله با کرونا و ضرورت محدودیتهای جدی این طرح اجرا می شود.

وی اضافه کرد: تردد شهروندان نیز به مناطق ییلاقی اطراف شهرها، تفرجگاهها، بوستانها و پارکها ممنوع بوده و مسیرهای منتهی به این اماکن تفریحی مسدود می شود.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: همچنین در محدوده های غیر مسکونی بلوار نماز و بلوار شهید ناصری و تمامی مسیرهایی که به ارتفاعات منتهی می شود نیز محدودیت کامل تردد اعمال می شود.

دهنوی افزود: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تامین سلامتی شهروندان است و رانندگانی که نسبت به اجرای این طرح ضربتی بی توجه باشند پنج میلیون ریال جریمه خواهند شد و خودروی آنها نیز به پارکینگ منتقل و یک ماه توقیف می شود.

وی ادامه داد: خودروهای حامل مواد غذایی، مواد بهداشتی و اقلام درمانی، سوخت رسان و خودروهای کالاهای مورد نیاز مردم از این طرح مستثنی هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.